دکوراسیون منزل و معماری

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-دکوراسیون اداری-تجاری و...
مشخصات بلاگ

در این وبلاگ مطالب مربوط به معماری و دکوراسیون داخلی و مقالات مرتبط با این حوزه ارائه می شود.

پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

 
 

یک آپارتمان تک خوابه با مساحت 753 فوت مربع (70 متر مربع) ممکن است که از بیرون به نظر کوچک بیاید، اما هنگامی که از فضای دکوراسیون منزل به درستی استفاده شود، این خانه می تواند فضای زندگی مناسب برای یک زوج جوان را فراهم کند. در شهر پر جنب و جوش سائوپائولو در برزیل، ویترین های MaxHaus از شرکت Casa 2 Arquitetos این مکان را به یک خانه خوشآمدگو و کاربردی پر از منحصر به فردی تبدیل کرده است. این آپارتمان معمولی یک تم مدرن-صنعتی با کفپوش سیمانی، زمینه ی بتنی دارد و محیط و فضای دکوراسیون منزل آن نسبت به روشنایی بیشتر به سمت تاریکی می رود. با تکیه بر این تقاضا حتی هنگامی که از تهویه هوای طبیعی برخوردار بودند، معماران یک تعادل بی نقص بین ظرافت مراقبت شده و سرگرمی گاه به گاه را کشف کردند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

در طراحی دکوراسیون منزل ، تکامل رو به سمت رنگ های خنثی، این آپارتمان به رنگ های مشکی، خاکستری و سفید مزین شده است، که یک محیط منحصر به فرد خلق کرده است. چراغ های سفارشی، چراغ آویزهای مجسمه ای تام دیکسون و آینه هایی با سبک صنعتی در اتاق خواب و حمام در کنار دکوراسیون مدرن آشپزخانه با کاشی های سیاه و سفید تضاد بصری جالبی فراهم کرده اند. رنگ اضافه شده به دکوراسیون داخلی با استفاده از دکوراسیون و وسایل هوشمند که طلیعه ی رنگ های قرمز، سبز، زرد و آبی هستند در یک مد محدود شده اما قابل توجه شکل گرفته اند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دیگر مشخصه های جالب توجه درون آپارتمان شامل دیوار چوبی در اتاق خواب، تخته ی سیاه گچی روبروی فضای ناهار خوری و چراغ های روشنایی که آن را تزیین کرده است می شود. از آنجا که صاحبان خانه عاشق میزبانی از دوستان و خانواده ی خود بودند، فضای حال و پذیرایی بیشینه شده است و اتاق خواب تا جای ممکن کوچک نکه داشته شده است، که یک منطقه ی بزرگ، باز و مرکزی خلق می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۰
طراح دکورساز
پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

نگاهی به دکوراسیون منزل توریستی در ایبیزا

ایبیزا به عنوان مقصدی برای جشن های عجیب و غریب نیازی به معرفی ندارد. از افراد مشهور گرفته تا مشتاقان اروپا گردی، تقریباً همه ناگهان راه خود را به این جزیره ی زیبا پیدا کرده اند که به نظر می رسد در آنجا زندگی شبانه تا سپیده دم ادامه دارد! اما ایبیزا برای آنهایی که جشن گرفتن را دوست دارند چیزی بیشتر از یک دعوت نامه ی پرزرق و برق است و همچنین می تواند دروازه ی رویا های شما باشد و به شما اجازه دهد تا از تمامی خستگی ها و عجله کردن های زندگی روزمره فرار کنید. این خانه ی کوچک در کامپو یکی از مکان های خلاصی شاعرانه است که توسط استودیوی استاندارد به یک مهمانخانه و نمایشگاه آرامش بخش با دکوراسیون منزل زیبا تبدیل شده است جایی که قدیمی ها با یک روش شیک و خلاقانه با جدیدها ملاقات می کنند.

دکوراسیون منزل

این خانه ی اسپانیایی روستایی قدیمی با 200 سال عمر روی یک کوه کوچک در ساحل زیبای شمال جزیره واقع شده است و ساختار نونمای آن ویوهای بی بدیل از چشم انداز، خط ساحلی و فراتر آن را شامل شده است. بیرون از خانه چند درخت میوه و یک باغ سرسبز وجود دارد که شما را با ردایی از زیبایی طبیعی پوشانده است و حریم خصوصی شما را کاملاً حفظ می کند در عین حال طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به گونه ای ست که اجزا و تار و پودهای متضاد را در کنار هم قرار داده است و آن را با صندلی های راحتی و منحصر به فرد تکمیل می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

مشخصه هایی مانند دیوار های سنگی در آشپزخانه و حمام و «تیرهای سابینا[1]» بیرون زده به دقت حفظ شده اند و در عین حال چارچوب های پنجره ی زرق و برق دار جدیداً اضافه شده در امتداد دیوار های سفید گچی و بتنی به خلق مجدد جادوی گذشته کمک کرده است. ادغام این موارد است که شخصیت استثنایی معتدل آن را بازسازی کرده است و شما را به یک دوره ی ساده تر از زمان باز می گرداند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

برای طراحی دکوراسیون منزل ، طراحان از چند برند و چند شرکت طراحی بهره بردند، که در زادگاه خود در آمستردام کار کرده بودند. پس چند تخت حصیری کوکو وجود دارد، که از مواد طبیعی ساخته شده و هنر گالری های Vroom و Varossieau را به رخ می کشد. لوازم داخلی از شرکت Etoffe Unique بودند و تمامی مبلمان، چراغ ها و فرش ها از فروشگاه همکار آنها Modern Vintage تامین شده بودند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۱۹
طراح دکورساز