دکوراسیون منزل و معماری

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-دکوراسیون اداری-تجاری و...
مشخصات بلاگ

در این وبلاگ مطالب مربوط به معماری و دکوراسیون داخلی و مقالات مرتبط با این حوزه ارائه می شود.

پیوندها
يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ب.ظ

هتل هوشمند و مزایای آن

مدیریت مصرف انرژی

یک راه حل بسیار ساده و کم هزینه برای کاهش مصرف برق و هزینه های تعمیرات و نگهداری تجهیزات خنک کننده در هتلها، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه خنک کننده مانند split با بازشدن پنجره، در ورودی و یا عدم حضور میهمان در اطاق می باشد. و دوباره با بسته شدن در و پنجره یا حضور میهمانان در اطاق، AC روشن خواهد شد.

در مناطقی که رطوبت هوا زیاد می باشد، در صورت باز بودن در و یا پنجره، فشار بسیار زیادی به کمپرسور دستگاه خنک کننده وارد شده، باعث افزایش هزینه های تعمیرات و نگهداری این وسایل خواهد شد.

کنترل کننده سیستم دارای زمان سنج و شمارنده نیز می باشد به عنوان مثال اگر پنجره 3 بار پشت سر هم باز و بسته شود تا 10 دقیقه کولر روشن نخواهد شد یا پس از اینکه پنجره 15 ثانیه باز ماند دستگاه خاموش شود. (قابل تنظیم)



امنیت و کنترل مصرف انرژی

راه حل جامع تری که این شرکت برای هتلها پیشنهاد میدهد استفاده از قفل های کارتی RFID برای در ورودی واحد اقامتی و استفاده از همان کارت به همراه یک Card Holder به عنوان Energy Saving Unit می باشد.

در این حالت میتوان برق تمامی یا تعدادی از مصرف کننده ها ی اطاق را با قرار گیری کارت مخصوص همان اطاق در نگهدارنده کارت وصل نمود و هنگامی که میهمان کارت را بر می دارد و بیرون می رود بعد از مثلا 20 ثانیه برق کلیه واحد قطع شود.

در مدلهای پیشرفته می توان استفاده از آسانسورها و دسترسی به اماکن مختلف هتل را نیز با استفاده از همان کارت اطاق محدود و کنترل کرد. در این وضعیت کارکنان نیز کارتهای مخصوص به خود را خواهند داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
طراح دکورساز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی